Nytt År!!!

God forsättning.....5 dagen in på det nya året yeah....har en känsla att det kommer bli ett bra år....Eller jag hoppas på det i alla fall =) Har haft ett lungt nyår vi åt mest tyckte jag och drack och spela buzz, som jag är sämst på.....Vinner ju aldrig =( eller jag är inte ledsen för det.......


På söndag drar jag upp till Åre igen min gamla chef ringde undra om jag kunde komma upp och jobba lite...O det kunde jag ju asså för jag inte har nåt jobb. Slippa linköping ett tag med kommer bli lite skönt faktiskt..Vet inte riktigt vad jag gör här ändå........Kommer ju sakna alla men det är ju bara 4 månader det är ju inget asså........

Puss //Suss






Nyår







Från i lördags...








Så jävla snygga...hhihiihih =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0