Back again =P

Hahhaha fyyyy fan vilka dåliga bloggare vi är.....Mitt sista inlägg va ju i januari och då va jag ju i Åre.....hahha illa...
Men kanske borde ta upp det här inne och bli lite mer seriöst.. Jag kan ju va den första som tar upp det igen så får jag hoppas att min 2 kollegor hänger på mig och börjar skriva igen oxå......

Vet inte riktigt vart jag ska börja har ju ändå hänt ganska mycket sen sist. Kan ju börja säga jag har ju kommit hem från åre nu, Kom ju iofs hem i början av maj....hahhaha....Som dom flesta redan vet om, ingen nyhet där....


Vakna upp i morse kolla ute fullt med snö....Härligt...Men jag lever ju fortfarnde på mina sommarminne och hoppas den här vintern går fort.....Så sommarn kan komma tebax....För på sommaren alla är mycket gladare då och man umgås mera...

Nu för tillfället är man ju mellan 2 jobb snacka om man blir lat....Har blivit så jävla dum lat så det är sjuk nu när jag har all tid i världen så skjuter jag upp saker som jag måste göra...Vet i fan vad som har hänt det bli kallt eller nåt all energi som jag hade i sommars bara försvann...I sommars var jag ute och gick innan jobbet om jag börja 8 på morgan då va jag upp kl 5 och va ute och gick...Nu kommer jag inte ens upp kl 8.....Måste hitta min energi igen för kan säga det här funkar ju inte asså...Måste hitta på nåt att göra för nu har Linköping gått och blivit trist och tråkigt igen...

Det här var bara början av bloggande...Jag kommer att återkomma hoppas bara på att Sara o Sara gör det med =P

Men här kommer några bilder i från sommaren när all enegi och glädje fanns =)

Puss / Susanna














Barcelona

Kommentarer
Postat av: Soffan

Bra jobbat susse, de va väl allt på tiden !

2008-11-24 @ 15:02:15
URL: http://shanaz.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag säger detsamma!! =)

2008-11-24 @ 17:36:58
URL: http://kalee.blogg.se/
Postat av: ~:AnnA:~

haha, och jag som tycker att Linköping är hur roligt som helst att va i.. kan ju ha att göra med att man bor i hålan Motala :P

2008-11-25 @ 11:51:02
URL: http://familjengk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0