Simmning

hahhaha ....oki ingen som har skrivit nåt mer....oki då skriver väl jag igen då....Sara och Sara väntar fortfarande på era inlägg....



Idag har jag och Elin vart och simmat, vi var det iofs där igår med har bestämt oss att vi ska simma 2 gånger i veckan....Det är skönt.....Vi åkte vattenrutschbana med....Blir som barn på nytt.....hahhaaha...Sen gick vi en sväng på stan med hitta 3 nya toppar....wiii........


I morgon blir det att gå på John Stridh när dom spelar på Lorient....Hoppas på att det blir kul..........
Jag såg bilden på mig och Elin i från i lördags....fyyy säger jag bara.....men jag hade jävligt kul =)



Som sagt var kul hade jag.......




///Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0