det löser sig..

Hej allihopa
Hej hej hallå
Hej goddag, tack goddag, hej goddag
Hur e läget? Jo, tack.. såhär är det
att ännu en gång står vi inför samma gamla problem som vanligt.
Dom ofantligt stora, och dom pyttesmå.
Och jag vet som vanligt inte hur vi ska lösa dem eller komma över dom
här sakerna som står mellan oss och total lycka.
Men... vad jag tror är att om vi skiter i det och inte gör ett piss
så kommer nog tiden att lösa hela grejen, för tiden har en sån magisk effekt på oss.
Mañana mañana... eller manana manana som vi säger.
Skjut på det, skjut på det, skjut på det...

Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Strukturdöd

Livets vatten har slagits ur min själ, blodröd gråt rinner längs livets ramar av struktur.
Det onda väser i mitt huvud, det goda hettar min kind men når ej in till min kalla kärna av söndertrampat ego.
Viljan att vara är det krav som kväver, intelligensens seger över livets gnista är ett iskallt hånflin mot kärleken...
Av min egen vilja dock ej fri går jag mot ensamheten

2008-02-27 @ 19:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0