Vilken helg!!!

Va ju ute både fre och lördagen det va längesen jag körde 2 dagar i rad....Men kul va det...På fre på förfesten fyra brudar står och ful dansar....fan va kul det va........... Sen på lör va jag och Elin ute jag jobba till 22 men det va ju bara börja dricka igen asså...Har nog aldrig blandat så mycke som jag gjorde i lör, öl, wiskhy, gin , jäger, vin men full vart jag dock....Nästa helg blir det nog varanan vatten...o bara dricka en sak av dom.....Sen fick jag en lite svart lucka där i mellan små timmarna....vet inte riktigt vad jag hade för mej.....men daniel ringde på Söndagen o fråga vad jag ville kl halv fyra på natten....Han hade visst 11 missade samtal.....inget minne av det asså...så den telefonlistan radera jag utan att kolla på...Det va nog bäst så....Det man inte minns har faktiskt inte hänt=P





Hahha Lite suddig men ganska rolig......








 



Puss // Sussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0