Trotsade bakfyllan!!

Jag trotsade bakfyllan och va ute och jogga 5 km...Det gick inte så lätt som man ville efter all mat och alkohol och alla cigg man har rökt under veckan....Vill inte veta hur mycket det  är asså....Men jag har köpt nya joggingskor så jag fick inget ont i mitt knä...Att skorna kan göra så mycke.....Det enda som var jobbigt  va att jag fick uppstötningar mot slutet, men då peppa jag mig sj i dom sista backarna och tog ut all min ilska som jag hade då gick det hur lätt som helst och springa...För jag va på ganska dåligt humör idag....men nu känns det bättre när jag fick rensa alla tankar............






/// Den enda som skriver här nu för tiden.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0