Ny vecka, Nya tag.........

En ny vecka då...Wiiiiiiiii....har jobbat idag och hela helgen.....Stod och stekt raggmunk och fläsk hela dagen.......as kul.........not....för att va arbetslös har jag ändå jobbat 120 timmar hela nov det ganska bra för att va arbetslös........

Men önskar bara att jag kan hitta ett bra jobb.......men nu tar man det får...........

Jag saknar värme och solljus nu för tiden blir det mörkt kl tre på dagen.....Hur trött blir man inte då..?
Buffy o Petting åker snart till värmen o ska va det en månad inte alls avis......=P
Den ända värmen jag får är väl när jag bränner mej när jag jobbar , brännde mej idag på såsen jag gjorde bara skvätt upp o den va ju inte kall precis har ett fint märke på min arm=).......................


Skulle bara säga att linköping är ganska litet faktiskt ,vet ju aldrig vem man stöter på............Både på gott och ont...=P




Skönt att bara kunna gå i klänning och tofflor........



/Susanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0