Ännu en dag ......

Ännu en härlig dag arbetslös....wiii...or not......trött på det här nu....Undrar fortfarande när turen ska komma till mej........Men vem vet kanske kommer snart....Ännu har jag inte gett upp......=)......Hur svårt ska det va egentligen!?


I morrn torsdag bli det simma med Elin som vanligt och på fredag blir det förmodligen utgång....Ska bli roligt...

Så va jag o shoppa i går köpte dom skorna jag har typ kollat på i 3 månader dom var ju på rea nu....så jävla götth =) Blir ganska lång i skorna, men har ju inte komplex över min längd längre så det gör inget om jag blir lång...=)

Snart är det jul oxå har kommit fram till att jag gillar ju,l lite i allafall, inte själva julklapparna o julafton men allt annat.....Allt pynt , alla julsånger, och glöggen såklart.....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0