Kändisfest!!

va ledig i onsdags.. började dagen med sjukgymnasten som kom fram till att jag hade dålig hållning... ofan!?
sen va det ut till jobbet o klippa o färga mamma o klippa pappa.... sen handla mat, hem och sen tillbaka till jbbet o fixa till örjan o elin... spännade...

sen hade elin fått biljetter till carlsbergfesten på harrys.. och med tanke på att våra stora idoler från förr (ARVINGARNA) skulle spela så va vi ju tvugna att gå dit..sen va det ju länge sen jag hade våra onsdgar.. vilket va ett himla bra val.. hade så jävla kul..
gratis mat ogratis öl/cider.. testa nya xcider.. himla god...
stötte på totte som oxå skulle spela inne på riva.. va ju jätte länge sen jag träffa honom..
klockrenast komentar va när han började sjunga...

elin: vilket språk sjunger han på?
jag: engelska...
elin: jaha. jag trodde det va danska...
haha himla kul.. när man va där iaf..




sen minglade vi lite tills det va dags för arvingarna... vilken besvikelse.... fan säg att av 10 låtar va 3 av dom deras egna.. va fan dom körde för fan ett uggla medly... det är fan illa... va fan hände med kärlekståg och dom andra fina låtarna.. 
aja nu har vi äntligen sett dom.. o hur snygg va egentligen Lasseman... fy fan.. han med lite strössel på..HAHA..




 
sen gick vi vidare till Maxim för att ta en drink med totte o ricardo.. vilket man kanske inte borde.. Ett par kaprinorska (vet inte hur det stavas) senare.. satt man på efterfest..iof fortfarande på maxim.. va iof himla trevligt.. ricardo totte spelade lite låtar o några timmar senare va det bara att vingla hemåt.. tacka gud för att jag hade två lediga dagar efter det.

Idag sov jag länge.. sen har jag städat och lagat mat.. har faktiskt inte ens lämnat lägenheten... illa nu när jag tänker på det.. ska försöka få med tobbe på bio sen..


hejsvejs!                            
                                                                                    ///Buffy
 


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken hemsk bild! Å Buffy?? kaprinorska??? Ha ha ha!! Ve inte hellr hu d stavas men d har nog inget mä norska å göra!! haha .. kram

2007-05-12 @ 15:53:08
URL: http://kalee.blogg.se
Postat av: buffy

haha.. det är ju en ashet bild...himla roligt...

2007-05-12 @ 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0