Gesällprovet...Fyy...

Sitter man här igen nere i Vimmerby, efter helgen....Var ju riktigt trevligt att va hemma och träffa brudarna.....
Platens va helt ok i fredags kanske fick lite för mycket av det goda....Men det va väl inget ovanligt....hihihi....

Fast helgen som kommer blir det att va kvar här nere....Gör ju gesällprovet fredag och lördag.....

På lördagen så blir det fest efter gesällprovet...kommer säkert dränka mina sorger i alkoholen för att jag inte kommer klara det...Fast jag vil VERKLIGEN klara det....hoppas hoppas......Om jag klar det kan jag ju dricka med glädje.......men men sånt som märks på lördag....


Kom till Harrys i vimmerby på lördag.....svin kul......hahhahhaha..

                                       // Susse





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0