I Know I can!!!!

Shit asså va ju ett tag sen man skriv här....Vad är nytt jag har ingen jävla lugg längre....skönt va.....hahhaha..Kan tänka mej att en del är tröttna på att se den jävla bilden............

Men snart är det ju jul...saknar bara den där så kallade julkänlsan...men den kommer väl snart med...Får väl hoppas på det iallafall.............Den kommer väl när man är ute på stan och shoppar julklappar dagen innan jul och svär på att det är så jävla trångt med folk....då vettu då är det jul =)

Livet är allt härligt nu, börjar ju komma ut min svacka där efter 2 månader arbetslöshet..Har gått och tänkt på vad jag ska göra med mitt så kallade liv....Allt är ju så svårt när man verkligen inte har en anning vad man vill göra...Eftersom min plan A sprack...Det med Norge o Australien, men skjuter upp Au asså nån dag ska jag dit men när vet jag inte... Men nu har jag jobbat lite på Us i köket mitt kära gamla jobb.....Men nu jobbar jag på storan fram till Jul...Sen drar jag upp till Åre och säsongar lite...Ska bli kul har ju aldrig gjort det förr och nervöst med drar ju själv...Har kommit fram till att man måste våga lite mer annars kommer man ju ingenstans....Inte bara sitta o klaga på hur tråkigt mitt liv är så nu börjar jag med Åre sen få se hur det slutar.......Hoppas på att det slutar bra....



Kär det är nåt jag inte är...Men skulle vilja va det....Känna det dära som alla pratar om....Inte för jag kom ihåg känslan...Men det verkar mysigt iallfall......Har ju på senaste tiden bara varit olyckligt kär....Viljat ha det man inte kan få...Men nu börjar jag komma över honom med...Det jobbiga är ju att jag fortfarande pratar med honom som jag inte borde göra för han är ju ett svin...men det är nåt där som gör att det blir svårare att släppa taget om honom.........så fort jag håller på att glömma honom hör han av sig...Sometimes no matter how much something is hurting u. Letting it go hurts even more..Fast frågan är om det gör det....
Nä jag väntar fortfarande på min Mc Dreamy...inte för att jag har så bråttom att hitta honom...Jag är ju fortfarande ung...


// SUSSI Q

                                      image61

                                      MCDREAMY....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0