About U Now

jaha då va det dags igen  efter 7 månader.. har vart lit busy...eller?

varför kommer det sig att man alltid vill ha det man inte kan få och varför kommer allting alltid så olägligt, när det minst passar sig. varför kan inte livet vara lite mer välplanert?
Tobbe har flyttat.. fast vi är fortfarande tillsammans.särbos(vuxet?) sjukt jobbigt att inte ha honom i närheten längre. man vänjer sig vid att alltid ha honom hemma, inte alltid då..men iaf..himla tråkigt att komma hem från jobbet nu iaf. Det är inte lätt att ha ett förhållande över telefon. nu är han ju iof bara i stockholm men det är inte lätt att få ihop tiden när man jobbar somm man gör. men förhoppningsvis kommer han i veckan o då kommer jag va världen lyckligaste.

O nu börjar julrushen sätta igång på jobbet.blir trött av att bara tänka på det. 2 veckor kvar..tiden går så himla sjukt fort.hinner ju inte med.skulle behöva pausa ibland.
ingen julstämmning har man fått heller. tänkte att jag kanske skulle ta fram min julgran så kanske den kommer.
har ju köpt fina lila kulor. kommer ju passa perfekt i mitt sovrum/vardagsrum(!)..

aja nog med allt strunt.
ska försöka hålla lite tätare uppdatering nu tänkte jag.. fick ju med susse oxå..

over and out   //Buffy

image62


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0