We re only watching the stars!!!

Nu är det inte långt kvar till sommaren då...Woohoo......iofs kommer jag nog jobba hela sommaren...kommer ju inte hänga lika mycket i Linköping som förra året...Förra sommaren va sjukt kul ok att allt är lite dimmigt....Minns bara att allt va så härligt...Man jobbade lite och sen festade man, sov en timme och gick och jobba...underbart....Lr?


Men i sommar blir det Västervik ska jobba ute i skärgården på Idö...det kan nog också bli kul...dock nog inte så mycket festande känner jag på mej...Mest jobb men det kan ju va nyttigt oxå....Mitt konto kommer nog må bra av det iallafall, efter ett års pluggande mår inte kontot så bra...Det gråter mest nu....

Plus att alla kan ju komma hälsa på mej i Västervik...Tycker jag lät som en superbra idé....Glöm inte det i sommar=)


2006 Årets bästa sommar!!



Vi är lördagens änglar som virvlar i stan
Vi är dom som du hatar en söndag på dan
Vi är dom som kan skratta åt allt som är svart
vi är dom som har hjärtan av ädel titan

Vi är änglar med blickarna högt i det blå
Vi är dom som förlorar men jublar ändå
Vi är dom som kan skratta åt allt med varann
vi är dom som kan gråta när ingen ser på


( Lars Winnerbäck)



////Susanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0