Total blackout

Fyy...det blev lite för mycket av det goda för min del igår kan man lugnt säga. Tydligen så ringde jag ett antal fyllesamtal och skrev ett antal sms som jag såhär i efterhand kaaanske möjligtvis inte borde ha gjort. 
Hur jag klarade av att få iväg ett sms överhuvudtaget är för mig en gåta.
Och så lämnade jag Elin o Susse av någon anledning som jag inte ens kommer ihåg redan vid 01.00..Men jag har ett svagt minne av att det kan ha varit för att en viss person kom till samma ställe..Ne fy min kväll var inte direkt som Little Miss Duktig här nedan som inte drack en droppe ;)

Aja gjort är gjort och inget att hänga upp sig på.

Sitter och väntar på att nån ska kunna följa med mig till trädgårn o sola..om det nu är varmt ute har iofs inte kollat det än..

O imorrn är det Valborg. Grillning står på schemat då men hur var och när är inte bestämt...som vanligt.

Annars har det väl inte hänt så himla mycket på sistone.

Har köpt en klänning med hängslen som jag är kär i. eller en kjol kanske det är mera..
Kul att man kan vara kär i någonting allafall..synd att det inte är en kille bara.

Känner att det här inlägget blir aningens osammanhängade. Kan bero på att jag tror jag är full fortfarande. 

Tror jag slutar och skriver en annan gång när jag faktiskt har något att säga.

 Sjukaste bilden:

image35


Behöver ju inte fundera på om jag skulle passa i silikonläppar iaf.

Bye // Sara 2


just det glömde
Dagens låt: Coldplay - Nobody said it was easy

No one ever said it would be this hard



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0