Tänk om..?

idag har jag tänk tillbaka lite på gamla minnen.. vet inte varför.

tänk hur vissa saker och människor kan påverka ens liv.
tänk hur annolunda allt kunde ha sett ut om bara en liten grej inte blev som de blev. Konstigt egentligen.
eller som han som fortfarande kan få mina knän att bli spagetti. Även fast det har gått hur lång tid som helst sen han och jag hade något som aldrig funkade.
men tänk som sagt va om det hade funkat. undra hur mitt liv hade sett ut då.Inget hade vart sig likt. ibland blir man faktiskt lite nyfiken. Tänk om..?
Iof är jag nöjd med mitt liv. iaf med människorna runt omkring. vissa saker kanske jag hade kunnat gjort och tänkt lite smartare. men det är ju så det ligger till och det är bara och leva med det och hoppas på att man väljer rätt vägar i livet.


susse o jag kom fram till att vi har kännt varandra i 16 år.. helt sjukt.. borde ha tröttnat ganska så ordentligt på henne vid laget.. men icke...  det är det som kallas för riktiga vänner..

                                                             image13
     den här är till dig Susse ,hittade ingen bild på stefano DiMera. men John Black är ganska het han med... 



2 dagar kvar tills han kommer..

                                                                                                                             //Buffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0