Nykter...

va fan hände?... här ligger jag hemma.. Det är lördag och klockan är 00.40..
jag är inte ute o är full som alla andra.. va hände med partypinglan Sara?
Tror att jag börjar bli gammal.. fyy vad hemskt.. känner att krogen inte lockar som förut...kanske är konsekvensen från förra sommarens hårda liv.. men va fan.. förr va det ju alltid jag som tjatade om att vi skulle gå ut..
aja det är väl bara att inse att det inte är nått Go i som malin hade sagt.. lr så kan det ju va så att jag laddar inför den här sommaren..hmm...

Nästa vecka börjar ju Emma att jobba på zigges.. fan vad skumt att vi ska jobba ihop. hoppas det blir lika kul som när vi gick i skolan. men det tvekar jag inte på..

                image34

längtar tills min baby kommer hem...

                                                                                                       //Buffy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad lik mamma du är på kortet..

2007-04-29 @ 20:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0