När vodkan har gjort oss vackra!!!?

Sol ,värme kan det bli bättre.....


Pappas 50 år fest var i lördags...det vart förvånart värds lyckat....Hade as kul...Alla vart jättefulla....Roligt och träffa kusiner man aldrig ser nu för tiden...Jag gjorde all mat med ,3 rätters till 44 pers...i ett hemma kök....Gööött...



Buffy gått och blivit kär...Vad säger man om det då...as glad för din skull...Men kom ihåg jag tyckte om dej lika mycket förr som jag gör nu...En lyckligare och gladare Buffy kan jag väl stå ut med...men bara för att det är du=)...
Tur att det går bra för alla andra då...hahha...Nävars...Jag är ganska lycklig  med fast jag inte är kär...Men det är bara för allt har gått så bra dom senaste veckorna....Allt har gått som på räls.....Ok att man har gjort lite sne steg på fyllan kanske...men det va ju vodkans fel....hihihi...



I don't need a... I don't need a man, I don't, no
I don't need a man to get me through
Cause I'm doin' fine I feel brand new (yeah, yeah)
I don't need a... I don't need a man, I don't, no
I don't need a man to make it through
Cause I'm doin' fine without you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0