Ledig imorn..

Ligger ensam i min stora tomma säng just nu.. Tobias åkte tillbaka till oslo idag.. fyyy.. ska iof bara hämta alla sina saker sen kommer han snart tillbaka.. men iaf.. ¨galet tomt här utan honom..
kan nog va ganska skönt o ha lite egen tid ett par dagar..

jaha.. har vart en helt underbar dag ute idag och en helt fruktansvärd dag på jobbet.. efter lön, konstiga människor  galet varmt inne på jobbet.. fyy..

bea o jag har varit riktigt duktiga ett par dagar nu... har faktiskt gått både till o från jobbet.. duktigt va? har kommit fram till att det egentliggen inte är speciellt långt.. men det är bara det att det är himla tråkigt att gå själv.. då va det ju bra att jag o bea börja o slutade samtidigt så vi kunde ha sällskap.

Imorn är jag ledig.. funderar lite på vad jag ska göra.. ska nog ta en lunch med elin.. men vad ska jag göra sen då?..hmm... det är ju ingen annan som är ledig..kull.. får väl tvätta fönster lr nått..woho?!
skulle behöva åka hem till mamma.. får ångest att jag aldrig är där.. o mamma börjar bli sjukt långhårig..vi får se..

Är det nån som vet vad som hände med halvliter läskburkarna som fanns förut? 

          

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0